Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki.
Poszukujemy specjalisty_ki ds. rozwoju projektu Avalon Active

Lubisz pracować kreatywnie i mieć wpływ na rozwój projektów? Lubisz mieć porządek w dokumentach i potrafisz tworzyć nowe procedury, bazy danych wymyślać nowe rozwiązania do rozwoju działu? Masz wysoką umiejętność zarzadzania sobą w czasie, dobrze pracujesz w zespole i ważne jest dla Ciebie, by praca miała sens?

Jeśli na większość pytań odpowiadasz „tak”, to szukamy właśnie Ciebie!

Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnością i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Avalon Active (aktywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa). Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnością. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!


Do naszego Zespołu Avalon Active prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Specjalista/-tka ds. rozwoju projektu

 

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Opracowanie i tworzenie treści merytorycznych promujących Avalon Active,
  • Tworzenie raportów z realizacji zajęć prowadzonych przez zespół fizjoterapeutów,
  • Tworzenie regulaminów Avalon Active, 
  • Tworzenie nowych projektów, działań mających na celu rozwój działu,
  • Pozyskiwanie i współpraca z nowymi partnerami działu, 
  • Administracja działu rehabilitacji – tworzenie cennika,
  • Wdrażanie nowych procedur usprawniających system pracy,
  • Nadzór nad dokumentacją, tworzenie pism intencyjnych, zaświadczeń oraz innej dokumentacji związanej z prowadzonym działem,
  • Organizacja eventów, sesji zdjęciowych, kontakt z beneficjentami,
  • Tworzenie raportów sprzedanych karnetów rehabilitacyjnych, dbanie o rozwój systemu sprzedaży karnetów i innych usług Avalon Active,
  • Inicjowanie i wdrażanie nowych zajęć, współprac mających na celu rozwój działu,
  • Współpraca z działem Komunikacji i Rozwoju w systematycznym promowaniu działań realizowanych przez Avalon Active, tworzenie treści, które będą promowane,


Wyślij do nas CV, jeśli:

  • Masz doświadczenie w prowadzeniu projektów,
  • Posługujesz się programem Excel w stopniu umożliwiającym prowadzenie baz danych, ewidencji,
  • Masz doświadczenie w tworzeniu treści merytorycznych do Social Mediów,
  • Masz rozwinięte kompetencje pracy samodzielnej, jak również umiejętności współpracy w zespole,
  • Potrafisz prowadzić kilka projektów równocześnie,

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje
  • Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce
  • Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub inną, jeśli taka będzie Twoja decyzja
  • Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu
  • Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w obszarze administracji w organizacji pozarządowej
  • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce  
  • Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych
  • Swoją pracę będziesz mógł/mogła wykonywać częściowo zdalnie
  • Realizacja własnych twórczych oraz autorskich projektów,

Rekrutacja trwa do: 14.12, praca od grudnia 2021 r.


Swoje CV podeślij na adres [email protected], w tytule maila wpisując stanowisko: Specjalista/-tka ds. rozwoju projektu

W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami.            

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

„Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja AVALON Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel.  22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Asystent/ka Projektu, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.

POMÓŻ NAM POMAGAĆ

Wesprzyj działania Fundacji Avalon

PRZEKAŻ 1% PODATKU

Najlepszy sposób na przekazanie 1% podatku dla Podopiecznych Naszej Fundacji!