Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnością i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Avalon Active (akywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa). Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnością. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!

Od zawsze zależy nam mocno na aktywnej obecności w mediach społecznościowych i budowaniu angażującej relacji z naszymi odbiorcami. Do naszego Zespołu Komunikacji i Promocji prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Specjalista ds. mediów społecznościowych

 

Do Twoich zadań będzie należało:

  • dbanie o wizerunek Fundacji w mediach społecznościowych
  • prowadzenie i moderacja kanałów społecznościowych Fundacji Avalon
  • tworzenie spójnej komunikacji projektów Fundacji w social mediach oraz stronie www
  • ustalanie i kontrolowanie harmonogramu publikacji
  • przygotowywanie angażujących treści, prostych grafik i video
  • prowadzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych w social mediach
  • ustalanie mediaplanów, optymalizacja budżetów, raportowanie efektów działań
  • monitorowanie efektywności podejmowanych działań w oparciu o przyjęte KPI oraz statystyki
  • reagowanie na wiadomości oraz komentarze użytkowników – moderacja kanałów
  • wspópraca z ambasadorami i partnerami fundacji oraz osobami zapraszanymi do projektów
  • zapobieganie i udział w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi
  • pomoc w tworzeniu treści tekstowych na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
  • współpraca z zespołem, innymi działami oraz podwykonawcami (głównie grafik)

Wyślij do nas CV, jeśli:

  • Masz doświadczenie w obszarze social mediów
  • Masz doświadczenie w przygotowywaniu strategii komunikacji oraz prowadzeniu kampanii PPC
  • Znasz zaawansowane funkcje Facebooka, LinkedIn, Instagrama, Twittera i innych serwisów społecznościowych
  • Narzędzia typu Sotrender, Brand24, IMM, Google Analytics, Google Ads nie są dla Ciebie tajemnicą
  • Potrafisz prowadzić komunikację w kilku kanałach równocześnie
  • Wiesz na czym polega SEO i pozycjonowanie treści
  • Znasz proste programy graficzne i umiesz tworzyć proste formy video
  • Lubisz pomagać innym i chętnie się uśmiechasz
  • Masz rozwinięte kompetencje kulturowe, a także wrażliwość społeczną i empatię

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Jesteśmy fajnym, młodym, różnorodnym i dynamicznym zespołem, w którym dobrze się pracuje
  • Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce
  • Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub inną, jeśli taka będzie Twoja decyzja
  • Weźmiesz udział w realizacji ciekawych, angażujących i nowatorskich projektów
  • Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z dobrego ekspresu
  • Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w nowoczesnej komunikacji digital
  • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce
  • Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych
  • Swoją pracę będziesz mógł wykonywać częściowo zdalnie

Swoje CV z podeślij na adres [email protected] W ramach rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi osobami, które poprosimy o wykonanie prostego zadania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

 

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli:

„Wyrażam dla Fundacji Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: [email protected] Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Specjalista/ka, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.

POMÓŻ NAM POMAGAĆ

PRZEKAŻ 1% PODATKU

Najlepszy sposób na przekazanie 1% podatku dla Podopiecznych Naszej Fundacji!