Nasz serwis używa cookies. Szczegóły w Polityce prywatności. Możesz sam skonfigurować cookies w Twojej przeglądarce. Brak zmiany ustawień oznacza akceptację naszej polityki
Dlaczego pracownik a nie wolontariusz

Dlaczego pracownik zatrudniony na etat, a nie wolontariusz?

Myśląc o osobach zaangażowanych w działanie Organizacji Pożytku Publicznego wyobrażamy sobie, że są to wolontariusze kierujący się wyłącznie potrzebą pomagania. Oczywiście jest to bardzo ważny aspekt naszej pracy, warto pamiętać jednak, że jedynie pracownicy zatrudnieni na etat gwarantują niezachwianą ciągłość działań oraz stabilność Organizacji.

Wartości, jakie przyświecają Fundacji AVALON w codziennej pracy – tj. szybkość działania, zaufanie czy dobre relacje z Podopiecznymi, są możliwe do urzeczywistniania wyłącznie wtedy, gdy w Fundacji zatrudnieni są pełnoetatowi pracownicy. Każdy z pracowników ma przydzielony zakres obowiązków wykonywanych od poniedziałku do piątku przez 8 godzin w godzinach otwarcia biura. Stały zespół, w którym każdy z pracowników wie, jakie są jego obowiązki, zapewnia sprawną obsługę codziennych zadań. Nie bez znaczenia jest też pewność zatrudnienia, którą Fundacja gwarantuje swoim pracownikom. Umowa o pracę jest jedyną legalną formą zatrudnienia przy trybie pracy na pełen etat. W związku ze zwiększającą się z roku na rok liczbą Podopiecznych oraz napływających każdego dnia wniosków o dofinansowanie Fundacja zakłada, że każdego roku zatrudniony będzie kolejny pracownik. Ma to na celu zagwarantowanie naszym Podopiecznym, że niezależnie od ilości pracy w biurze czas zakładania subkont, wypłata środków z subkonta czy oczekiwania na odpowiedź mailową będzie trwało około tygodnia. Dbamy również o bezpieczeństwo przetwarzanych danych wrażliwych naszych Podopiecznych – tj. danych dotyczących stanu zdrowia oraz stanu środków zgromadzonych na subkoncie. Znajomość procedur oraz odpowiedzialność z tym związana regulowana przez kodeks pracy przez pracowników jest w tym wypadku niezbędna, by poufne informacje nie zostały wykorzystane w sposób niewłaściwy. 

Jak wygląda codzienna praca w Fundacji AVALON?

Intensywność pracy w Fundacji w głównej mierze zależy od wpływu wpłat z 1% podatku oraz od okresu rozliczeniowego. Dla zobrazowania warto spojrzeć np. na liczbę otrzymywanych wniosków o dofinansowanie. W okresie od maja do września sprawdzamy i realizujemy dziennie około 40 wniosków. Przy takiej liczbie wniosków pracownicy Fundacji są w stanie poinformować mailowo Podopiecznych o statusie wniosków bardzo często nawet tego samego dnia, w którym zostały dostarczone do Fundacji. Co się jednak dzieje, gdy dziennie otrzymujemy 140 wniosków o dofinansowanie? Oczywiście okres oczekiwania na wypłatę środków z subkonta wydłuża się, dbamy jednak, aby nigdy Podopieczny nie oczekiwał na sprawdzenie wniosku dłużej niż około tygodnia.

System pracy oraz jasny podział obowiązków każdego pracownika Fundacji gwarantuje, że dana sprawa zawsze trafi do osoby kompetentnej. Pracujemy także według jasno określonych wewnętrznych procedur, które gwarantują Podopiecznym przejrzystość co do zasad działania subkonta, a samym pracownikom pewność w wykonywaniu powierzonych zadań. Dlatego tak ważne jest, aby Podopieczni zapoznawali się z umową, jaką z nami podpisują, oraz zaglądali do Poradnika dostępnego na naszej stronie internetowej.

Pracownicy Fundacji AVALON

Odsłony: 2221
Ulotkę wygenerowano: 307
Ulotkę wysłano mailem: 0

Masz pytanie? Prześlij prośbę o kontakt:

Temat kontaktu *

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym z siedzibą przy ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36 lub email: [email protected]. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: [email protected]

Dane osobowe będą przetwarzane w celach kontaktowych, a w przypadku wyrażenia przez Państwa dodatkowej zgody także w celach marketingowych i promocyjnych oraz statystycznych administratora danych. Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w każdym momencie. Wycofanie zgody nie ma skutku dla przetwarzania wykonanego przed cofnięciem zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Przysługuje również Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego. Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się tutaj.

e-pity po prostu

Pomóż nam pomagać!

KRS:

0000270809

Numer konta do darowizn dla Podopiecznych:

62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Dane dla przelewów walutowych i zagranicznych >>
Donations in other currencies (Euro, USD and more) >>

OPINEO 2018a